zaterdag 14 oktober 2023

knutselweekend met Yvonne


Hallo allemaal,

Vorig weekend was Yvonne bij mij te logeren.
We gingen eerst vrijdag naar het Creaweekend in Hardenberg.
Lekker shoppen en ideeën opdoen.
We hebben op de beurs 3 workshops gedaan.
De bovenste kaart hebben we gemaakt bij Laura Pijpstra van Stampin'  Up.


Deze kaart hebben we gemaakt tijdens de workshop bij Find-it Trading.
Papier en plaatjes gebruikt van Yvonne Creations.
Het is een mooi model kaart.


En tenslotte ook deze kaart gemaakt tijdens een workshop van Find-it Trading.
Zo hebben we ontdekt dat Diamond  Painting wel erg rustgevend en  leuk is om te doen.


Zaterdagmorgen zijn we begonnen met deze kaart.
We hebben als achtergrond knipvel AK0086 gebruikt van Marianne Design 
De tractor gemaakt met een stans van Leanne Creatief 45.8368.
De koe is een stans van Find-it Trading
Het gras en de bloemetjes zijn stansen van Marianne Design LR0205 en CR1501


Bij deze kaart hebben we producten van Marianne Design gebruikt.
Het papier en de stans van de vogeltjes had ik op de beurs gekocht, daar zagen we ook een soortgelijk voorbeeld.
Stansen van Marianne design zijn; CR1561 fijne feestdagen, COL1534 vogels en CR1483 boompjes.


De stans die we bij deze kaart hebben gebruikt heb ik ook gekocht op de beurs.
De stans is van Marianne Design LR0831. Het plaatje uit knipvel HK1714.
De tekst is ook van Marianne Design


Dit is het overzicht van mijn gemaakte kaarten.



Deze kaarten heeft Yvonne gemaakt, ook de door mij onlangs gegeven workshop, waarvan ik nog een pakketje over had.
We hebben niet zoveel kaarten gemaakt als we anders doen, want ik kon iets minder met mijn getapete vinger, die gekneusd was.


Hier samen aan de knutsel op de beurs


Groetjes Hetty

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten