woensdag 18 oktober 2023

Rianne 60 jaar


Hallo allemaal,

Zondag was mijn vriendin Rianne jarig en werd 60 jaar.
Ik heb voor haar een 60 kaarsjes kaart gemaakt.
Hierboven de voorkant van de kaart, waar ik de stans van Crealies, Cardzz 101 hoera gebruikt heb.
Ik heb design papier aan de voorkant en binnenkant van de kaart gebruikt van DecoTime.
De 60 gemaakt met een stans van Stampin'Up 140622 Large numbers framelits.
De tekst gemaakt met de pc.
Een vilten lieveheersbeestje maakt de voorkant af


Aan de binnenkant heb ik stansen gebruikt van Marianne Design CR1207 mand en CR1236 wol en haaknaald.
De tekst is van Joy Crafts 6410/0472.
En aan de rechterkant de kaarsjes geplakt. met daarop weer een lieveheersbeestje die regelmatig terugkomt op de kaart.
De paddenstoelen gemaakt met een stans van Joy Crafts 6002/0317
De kaarsjes zijn beplakt met design papier van Marianne Design PK9185


Hier het logo van haar winkel en website. en een foto uit het verleden.
De tekst is van Marianne Design CS0987.



Hier ook weer een paar foto's uit het verleden, van jong naar ouder geplakt op de kaarsjes.


Hier gefeliciteerd gemaakt met de stans van Marianne Design KJ1721 en de tekst CS1006


Hier nog even de totale kaart.
Wil je de kaart goed bekijken klik dan op de foto.

Groetjes Hetty

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten