zondag 23 juni 2024

Ingrid 60 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een collega die vandaag 60 jaar is geworden.
Ik heb design papier gebruikt van Yvonne Creations YCPP10071( gebloemde achtergrond) en van Amy Design PMPP10041 (effen achtergrond).
Het plaatje is van Marianne Design EWK1248, welke ik op de witte bloemen achtergrond heb geplakt.
Deze snijmal is van Marianne Design LR0577.
De naam heb ik gemaakt met een stans van Ali Express.
En daarnaast heb ik voor het versieren van de kaart nog een aantal mallen gebruikt van Marianne Design LR0128 bloem, LR0227 en LR0229 bladeren, LR0582 leeftijdsteker en LR0743 vlinders.
Een parel in het hart van de bloem maakt de kaart af.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Je maakte een mooie, fleurige kaart voor je collega Hetty. Mooi die opengewerkte stans erbij en alles is mooi op elkaar afgestemd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Hetty. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen