maandag 10 juni 2024

Knutsel weekend met Yvonne en workshop


Hallo allemaal,

Dit weekend kwam mijn vriendin Yvonne weer bij mij logeren.
Het werd weer een mooi knutsel weekend.
We zijn vrijdag met deze kaart begonnen. 
Het is gemaakt met de stempels en pons van de set van Stampin'Up Six sided sampler.
De tekst is van Craft Emotions, en de vlinder is een stans van Marianne Design LR0456.


Deze kaart hebben we gemaakt met de set Wonderful Romance.


Deze kaart hebben ik gemaakt met design papier van Craft Sensations.
De grasrand is van Joy Crafts 6002/1178.
De rest gemaakt met de BBQ set 6004/0004 van Joy Crafts.


Deze kaart is gemaakt met stempels, stansen en het papier van de set Tropical Chic van StampinÚp.


Deze kaart hebben we gemaakt met de set Plantenpost van Stampin'Up.



Hierbij hebben we ook de stans CR1560 van Marianne Design gebruikt.


Zaterdagmiddag gaf ik nog een workshop bij Atelier Koekendiefie, daarvoor had ik deze voorbeeld kaart gemaakt.
Het plaatje is van Marianne Design EWK1275.
Het design papier had ik op de beurs gekocht.


Dit model heet een twist & pop-up kaart.
Als je het open doet zie je dit.

Tijdens de workshop maak ik zelf ook altijd een kaart om te laten zien hoe het moet.
Toen heb ik dit plaatje uit hetzelfde knipvel gebruikt.


Uiteindelijk hebben we zondag deze laatste kaart gemaakt.
Dit model wordt Pinwheel Tower Card genoemd.
Hier hebben we weer de set Plantenpost van Stampin'Up gebruikt.


Omdat dit een toren is laat ik alle kanten even zien.

Zoals jullie zien is het een kaart voor iemand die verhuisd is.

Hier nog wat ruimte gelaten voor de verzender van de kaart, om er nog iets in te zetten.


En dit is het laatste hoekje.
De kaart kan plat gevouwen in een envelop van 10,5 x 15 cm verstuurd worden.
Misschien ga ik met dit model ook nog een keer een workshop geven.

Al met al is zo'n weekend  weer veel te snel voorbij.
Ik heb genoten!

Ik hoop dat jullie weer kunnen genieten van onze creaties.


Dit waren de kaarten die Yvonne heeft gemaakt.
Door op de foto te klikken kun je de kaarten beter bekijken.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten