vrijdag 13 januari 2023

Een opkikker


Hallo allemaal,

Ik ben in het begin van het nieuwe jaar, waar ik nog niet zoveel opdrachten en verjaardagen heb, mijn voorraad weer wat aan het aanvullen.
Deze keer een opkikker kaart.
Ik heb design papier gebruikt van Craft Sensations.
De kikker stempels van Marianne Design EC0186 en de kikker stempel met tekst van ZieZo 002kikkers01 heb ik gebruikt.
Deze heb ik ingekleurd met twinmarkers van DecoTime.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge;
 https://de-egel.blogspot.com/2023/01/januari-challenge-154.html
Hier is het de bedoeling om wat te maken met de letter K (van Kikker).

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Wat een lieve kaart . Dat is echt wel een opkikker kaart geworden. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen