woensdag 25 januari 2023

Grace geboren


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik ook weer in opdracht gemaakt.
Dit patroon was klein, maar ik heb het vergroot, en zo kunnen er mooi babysokjes in.
Zo maakte ik ook deze kaarten voor baby's eerste kerst.
Het design papier dat ik gebruikt heb, heb ik eens bij de Aldi gekocht.
Het zijn grote vellen, zo kan het rompertje er in één keer uit.
Het beertje heb ik gemaakt met een stans van Joy Crafts 6002/1299.
Voor de naam heb ik de stansen van Marianne Design CR1513 gebruikt.
De tekst op de label is ook van Marianne Design EC0165.
Een paar pareltjes bij de sluiting maken de kaart af.
Zo ineens heb ik dus vraag naar geboorte kaartjes, zou er een geboorte golf zijn.
Dan toch maar even een voorraadje aanleggen......

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten