zondag 15 september 2024

Knutsel weekend bij Yvonne


Hallo allemaal,
 
Vorig weekend was ik bij mijn vriendin Yvonne te logeren.
Zoals gewoonlijk gingen we weer samen knutselen.
We zijn begonnen met bovenstaande kaart. 
Hiervoor hebben we de snijmal LR0839 van Marianne Design gebruikt.
De ronde plaatjes gehaald uit knipvel IT614 van Marianne Design.
De bloemen komen uit een blokje van Studio Light.
De tekst in het rondje is van Craft Emotions 130501/1341.



Deze kaart hebben we gemaakt met papier van Stamp'in Up Hand Penned.
De stempel hoort ook bij het papier Hand Penned Petals.
De tekst is van Marianne Design CS1087.


Deze kaart hebben we gemaakt met de postzegel snijmal van Nellie Snellen SD303.
Het design papier komt uit een blokje van Craft Sensations.
Ik weet zo niet welke teksten en baby artikelen we hebben gebruikt.


Bij deze kaart hebben we weer de snijmal LR0839 gebruikt, maar nu op een andere manier.
We hebben merkloos design papier gebruikt.
De plaatjes zijn van Marianne Design VK9607.
Verder heb ik ook nog snijmallen van Marianne Design gebruikt namelijk, LR0509 vlinders en LR0750 van harte.
De tekst in het rondje is van Nicole Verkooijen.
De pareltjes op de vlinders maken de kaart af.

Het was een geweldig leuk weekend.
We hadden ook erg mooi weer, en daar hebben we natuurlijk ook van genoten.
Het is zonde om dan steeds binnen te zitten.
Dus we hebben niet zo veel kaarten gemaakt, maar gewinkeld, met de hond gewandeld en op het strand gezeten.
Ik heb weer erg genoten.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten