woensdag 18 september 2024

Rianne 28 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van de vriendin van onze jongste zoon.
Ze houdt van fotograferen, dus heb ik een fototoestel voor haar gemaakt.
Het fototoestel heb ik gemaakt met de tekenmal van Dutch DooBaDoo 470.713.520.
In de lens heb ik een vakantie foto geplakt van onze zoon met zijn vriendin, om het wat persoonlijk te maken.
Ik heb design papier gebruikt van Craft Sensations.
De filmstrip is een stans van Hobbyidee Hi-mal-0047.
De bloem gemaakt van de stans van Marianne Design LR0546.
Verder heb ik nog stansen van Joy Crafts gebruikt 6002/0331 bloemblad en 60021173 leeftijd.


Binnenin een kaartje me de tekst van Marianne Design CS0987.
Een paar pareltjes maken de kaart af.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten