zondag 3 februari 2013

Carrousel kaart


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik Antoinette welkom heten op mijn blog.
Fijn dat je mijn volger bent geworden, ik hoop dat je hier wat inspiratie op kunt doen.
De afgelopen dagen was ik thuis herstellende van de behandeling door de manuele egg shell therapeut.
De eerste dag kon ik niks, maar vanaf donderdag kon ik weer wat knutselen.



Ik heb toen dit project maar eens opgepakt....
Project mag je rustig zeggen, want er zat veel meer werk in dan dat ik gedacht had..... 
Dus ben ik de afgelopen dagen hiermee bezig geweest.
Bovenstaande foto is iets donker, omdat ik hierbij de daglichtlamp niet kon gebruiken.
Omdat ik hem er anders niet helemaal uitgeklapt, in z'n geheel op de foto kreeg.


Het is eigenlijk een soort boekje geworden.
Hierbij heb ik allerlei stanzen gebruikt.
Deze weer bewerkt met distress inkt.


Ook heb ik vintage plaatjes gebruikt van Studio Light.


De tekst die ik hier het gebruikt is van Hero Arts.
Voor deze carrousel kaart  moest ik 14 x de grote carrousel mal stanzen.
10 daarvan geplakt op de vijf halve cirkels van craftkarton. En vier voor de onderkanten.
De onderkant het ik bestempeld met een swirll-stempel van Great Impressions.


En zo ziet dan de voorkant eruit als het ingeklapt is.
Willen jullie dit ook maken en heb je hierover vragen, dan kun je me altijd mailen.

Knutselgroetjes Hetty

6 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty
    Zo wat gaaf super gemaakt .dit had ik nog nooit gezien ,wat een werk maar onwijs mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt!! Een heel werk lijkt me dat inderdaad.

    Fijne avond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty

    meest ben ik volger bij zo.n blog en zie dan een challenge voorbij komen en schrijf dat op als het me leuk lijkt .
    Ook kan je bij andere kijken als ze meedoen met een challenge en dan op de link klikken .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hetty,
    GEWELDIG!!! nog sterkte met je herstel van de therapeut. Ik heb nog nooit van een egg shell therapeut gehoord trouwens...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend project. Ik geloof graag dat het super veel werk was maar het resultaat is grandioos.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hetty, ik kwam jouw vraag tegen over Challenges, je kan volger worden bij de challengeblogs en zo blijf je op de hoogte van de nieuwe Challenges en winnaars. Ik doe dit nu op de iPad, dus ben ik even niet zo handig ;-) maar in mijn Side-bar staat wel een link naar ons challengeblog. (AnMaCreatief) Doe gezellig mee met ons ! Ik las dat je graag cadeautjes maakt, dat is geweldig voor deze maand! Want wij vragen alles behalve een kaart ;-) Je mag 3x meedoen per maand, dus ik zie je graag langs komen!
    Succes met deze leuke kanten van het bloggen! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen