vrijdag 8 februari 2013

opkikkertje

Hallo allemaal,
Deze week ging het met mijn gezondheid toch nog niet helemaal zoals ik verwacht had, en daardoor had ik geen puf meer om 's avonds nog te knutselen.
Dus dit opkikkertje kon ik eigenlijk zelf goed gebruiken.
Maar er zijn veel zieken, dus had ik weer wat opkikkertjes nodig.
Deze heb ik gemaakt met een stempel van Country Compagnions.
En een paar mallen gebruikt van Marianne Design; LR0112 en CR1201
Verder heb ik nog een Nestabilitie gebruikt een een stans van Crealies.

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Leuk istie hè!!dat kikkertje!
    leuk geworden Hetty!
    en ...Beterschap!!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    Hè vervelend dat je nog steeds niet lekker bent .
    Beterschap .
    Je opkikker kaart ziet er weer lekker vrolijk uit mooie bloem er ook op .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje, Hetty.
    Fijn dat je in ieder geval weer fut hebt om een kaartje te maken. Dat is alvast een goed teken.
    Beterschap verder!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hetty, dank je wel voor je prachtige opkikkerkaart, ik ben er héél blij mee, deze kaart is ook een schatje hoor, met mooie kleurtjes, bij zo; kaartje moet je je toch wel gelijk een stuk beter voelen!!!
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, wat vervelend nou toch Hetty, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen... Met zo'n lekker fris opkikkerkaartje (ook al heb je hem dan aan iemand anders gestuurd) voel je je toch meteen een stuk fitter???
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen