donderdag 21 februari 2013

Nieuwe woning

 Hallo allemaal,

Ik ben weer een paar dagen thuis nadat ik gisteren weer een behandeling had bij de Manuele egg shell therapeut. Hier even uitleg, omdat ik de vorige keer vragen kreeg.
Deze therapeut gaat de hele ruggenwervel bij langs, en duwt de boel weer recht.
Dit gaat op een hele subtiele manier(egg shell=eierschaal), maar het effect kan heel groot zijn.
Daarna moet ik 5 dagen rustig aan doen, niet bukken, tillen en dergelijke. Anders doe ik de behandeling teniet.
Nu even over het kaartje.
Ik ben bij deze kaart geinspireerd door een foto in de folder van Intratuin.
Ik heb de grachtenpandjes stempel van Kruidvat gebruikt.
En het tekststempel van Nicole Verkooijen.

Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. wat is dit een leuk kaartje geworden. Heel leuk verzonnen!

    veel sterkte met de therapie, hoop dat het je helpt!

    Groetjes van Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!! Leuk dat je door de folder geïnspireerd bent geraakt met deze kaart als resultaat!

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart, Hetty. Gek waar een mens soms zijn inspiratie haalt. Doe verder rustig aan zodat het maxima resultaat kan bekomen worden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee zeg die grachtenhuizen!!!
    leuk hoe je dat idee gebruikt hebt!!
    weer een super kaart!
    Beterschap...doe rustig aan!!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig mooi kaartje is het geworden
    je moet er maar opkomen.
    gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze stempels heb ik ook, ik heb je kaart opgeslagen, om een keer na te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. GAve stempels ook. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen