zaterdag 8 juni 2013

Make en take bij Art Journey


Hallo allemaal,

Vanmiddag ben ik samen met mijn vriendin Annette naar de Make en Take bij Art Journey geweest.
Hier hebben we drie dingen gemaakt.
Drie verschillende technieken gebruikt.
Bij deze bovenste eerst de achtergrond gemaakt met distress stains .
de druppels ook gestempeld met stains en daarna direct embossingpoeder erop.
Het zeepaardje ingekleurd met distress markers en gestempeld.


Bij het label met het meisje hebben we eerst het label met een accentueer stift gekleurd.
Daarna geschuurd en de randen gesponst meisje gestempeld en daarna de randen versierd met takjes en bloemen,


Bij de rozen hebben we eerst de achtergrond gestempeld daarna de rozen erop en de tekst.
Daarna de rozen  ingekleurd.
Het was weer een fijne gezellige middag.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty, ze zijn weer geweldig geworden. Het was dat ik niet kon, maar ik was graag gegaan. Altijd gezellig! Het kost me er ook altijd weer zoveel geld extra want ik wil dan ook alles wat we hebben gebruikt zelluf hebbe!!! Met een beetje geluk ben ik er de volgende keer weer bij. Geniet van je mooie projectjes...xxx, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend allemaal Hetty, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty, weer leuke projectjes! Ik wist dat het weer was, maar ik kon niet gemist worden op de rommelmarkt in Noord Sleen...
    Weer goed ingekocht zeg maar, en een stuk goedkoper dan als ik naar Art Journey was gegaan hihihi....
    Misschien de volgende keer weer. Dan is het toch ook zoveel jarig bestaan en 2ehands stempeldag?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Hetty.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen