zaterdag 29 juni 2013

Tweedehands Stempeldag Art Journey


Hallo allemaal,

Dit weekend logeert mijn vriendin Yvonne bij me, en we zijn vanmorgen naar de tweedehands stempeldag geweest bij Art Journey in Sleen.
Daar hebben we lekker bij de kraampjes gestuind.
Daarna nog een Make&Take gedaan, het bovenstaande label.


Na de middag hebben we bij mij thuis zitten knutselen en deze kaart gemaakt.
Het stempel had ik al in April gekocht op de beurs in Zeist, en Yvonne vroeg zich al af wanneer ik daar eens een kaart mee ging maken.
Dus dat hebben we vanmiddag gedaan.
Het stempel is van Art Impressions.
We hebben achtergrondpapier gebruikt van Marianne Design.
Morgen gaan we weer naar Art Journey, want dan bestaan ze 10 jaar, er zijn dan weer Make&Takes.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Het is een geinige stempel, met een leuk model kaart Hetty, ook de tag is héél apart, nog veel plezier met Yvonne.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen