zondag 23 juni 2013

Mannenkaart


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik nog weer een mannenkaart gemaakt.
Hiervoor heb ik een stempel gebruikt van Unique.
Ook heb ik een mal gebruikt van Marianne Design LR0240.
Met deze kaart wil ik meedoen aan drie challenges, namelijk;
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2013/06/uitdaging-45.html  volgens deze sketch.    
 
          http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/  aan de hand van bingo idee.
 
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2013/06/challenge-1-mannenkaart.html   Mannenkaart.
 
Fijne zondag verder en een prettige week.

Groetjes Hetty

10 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer leuk. Gave stempel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty

    Wat een leuke kaart weer ook weer zo een leuke stempel erop .
    en de tekst is ook erg leuk .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart maar staat een onwaarheid op. Men doet er niet lang over om oud te worden. Ik was vorige maand nog 18 en ben nu al 53, althans zo snel voelt het.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Hetty, ik vind hem geweldig geworden, mooie uitwerking van de sketch ook.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel voor je deelname.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Een echte mannenkaart.
    Fijn dat je meedoet aan de Challenge van Knutsels en Kadootjes.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje...Leuk dat je meedoet met de KIC challenge..

    Groetjes Ginette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen