dinsdag 1 oktober 2013

Al .....jaar een heel gelukkig paar


Hallo allemaal,
Vandaag eens even weer heel wat anders dan kerst.
Gisteren heb ik een dubbele zenuw behandeling moeten ondergaan bij de tandarts, om de ellende te vergeten lekker even een kaartje gemaakt.
 Dat is voor mijn echt ontspanning!
Deze kaart heb ik gemaakt met achtergrondpapier uit een blok van Kruidvat (nu in de winkel).
Ik heb een mal van Joy gebruikt 6003/1002.
En het plaatje komt uit een blok van Action.
Labels uit mijn label bakje.
De ronde tekst is van Joy, de label tekst is van Mariette Verhees.
Deze kaart heb ik gemaakt volgens de sketch van; http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2013/09/uitdaging-51.html


De opdracht was werk volgens deze sketch in de kleur roze.
Fijne dag allemaal.

Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. hele mooie kaart met leuke afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje tje dat klinkt niet echt fijn hoop dat de pijn inmiddels wat minder is .
    Je kaartje ziet er weer erg leuk uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Auwtj, dat is geen pretje. Je kaartje is er niet minder leuk om geworden hoor. Het is echt een gezellig kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het nu beter gaat! En lekker als je dan door kaartjes maken de pijn eventjes vergeet.
    Hij is supermooi geworden.
    Beterschap en lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaart super Hetty, ik vind hem helemaal geweldig, een toppertje weer.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hetty
    De tandarts o ik moet er niet aan denken, kaarten maken doet je gedachten verzetten, sterkte er mee.
    Dit is ook weer een schitterende kaart, alles past prachtig bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart Hetty, wat een gezellig stel heb je erop gemaakt. leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen