donderdag 24 oktober 2013

Getrouwd


Hallo allemaal,
De laatste tijd was ik zo druk met de kerstkaarten bezig, dat ik vergat mee te doen aan een challenge.
Dus nu de draad weer opgepakt.
Vandaag ga ik met deze kaart meedoen aan 4 challenges, nameljk;
http://creapaleis.blogspot.nl/p/wedstrijd.html  onderwerp bruiloft/trouwen
http://www.crealing.blogspot.nl/2013/10/challenge-oktober-swirls.html
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2013/10/kic-challenge-18-bingo-reminder.html
bingo; embossing, lint, 3-d.;
http://liftchallenge.blogspot.nl/  Something old : spinneweb stof aan de binnenkant
something new: parels gekocht bij de nieuwe winkel TEDI bij ons in de stad.
something pink; bloemen, sluier
something bleu: broek, hoed bruidegom.

Zo ziet het spinneweb stof er aan de binnenkant uit.


Het plaatje is ook al oud en heb ik in een ver verleden  bij Aldi gekocht.
Verder heb ik een aantal mallen gebruikt van Marianne Design; LR0159, LR0212, LR0249.
De bloem is gemaakt met een stans van Kreaxions.

Groetjes Hetty

11 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty, wat een prachtige huwelijkskaart, mooi zoals je dat met de hartjes en het spinnenweb papier hebt gedaan. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden, dat is met 1 kaart wel vier kansen, heel slim bedacht. succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit supermooi gemaakt Hetty, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hetty, wat een beauty is dit, al is het plaatje al wat ouder, ik ken het niet dus het is voor mij spiksplinter nieuw, héél mooi gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het pas natuurlijk helemaal in het thema, erg leuk. Mooi gemaakt! Toffe kaart geworden. Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en apart vind ik je kaart! Wat een leuk bruidspaar ook! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hetty
    zo wauw dat ziet er weer super uit .
    prachtig gemaakt
    succes met alle challenges
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en gaaf model kaart is dit! En helemaal leuk bij het thema. Bijzonder!!! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow mooi en wat een geinig plaatje. Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk gemaakt. Ik vind het plaatje zó geinig. Wist niet dat ze bij de Aldi ook knipvellen hebben verkocht.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creatie. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Crealing.

    BeantwoordenVerwijderen