zaterdag 12 oktober 2013

Make & take bij Art Journey


Hallo allemaal

Vanmiddag ben ik met mijn vriendin Annette weer eens naar de make & take geweest bij Art Journey in Sleen.
We hebben weer een hele gezellige en leerzame middag gehad.
De bovenste kaart gestempeld met nieuwe stempels van Art Journey Nature Springtime  met Distress inkt in de kleuren Tattered rose en Aged Mahogany.
Hierbij gebruik gemaakt van een stempel-liniaal.



Deze kaart gestempeld met een Art Journey stempel vierkantje.
gemaskerd en daarna de afbeeldingen erin gestempeld.
Uiteindelijk alles afgeplakt en gesponst.



Dit halloween kaartje eerst gesponst en daarna gestempeld  met diverse kleine stempeltjes.

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty
    Gezellig weer hoor en het ziet er weer leuk uit allemaal .
    Fijne zondag groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Hetty!
    Ik heb die spring stempelset van Art Journey pas besteld!
    Ik kijk er naar uit om er iets moois van te maken!
    Dat met dat vierkantje is ook heel apart, ik dacht eerts dat het gewoon vierkante stukjes papier waren!
    Heel mooi effect!,
    Groetjes, Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie gestempelde kaarten in schitterende kleuren. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend Hetty, supermooi deze kaarten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ik wordt je volger want je maakt super mooie dingen, je doet toch mee aan de Art Specially competitie!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen