donderdag 25 juni 2015

stickertjes...


Hallo allemaal,

Vandaag eens een heel andere kaart gemaakt.
Ik zag tussen mijn oude knutselspullen een enverlopje met stikketjes en papier van creative collection Vaessen.
Dus ik dacht laat ik daar eens iets mee maken.
Aangezien ik nog steeds bezig ben om wat extra mannenkaarten te produceren kwamen deze stickertjes wel goed uit.
Bij de badjas heb ik het op designpapier geplakt en daarna met Copic Marker de kraag en mouwen en sluiting gekleurd.
Ik vind het resultaat wel leuk geworden en dan heb je ook eens weer wat anders.

Groetjes Hetty 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie mannenkaart. Prachtig gedaan met de stickers op DP, top weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wat kaartjes gemist zie ik. Maar ze zijn stuk voor stuk weer prachtig mooi!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen