zaterdag 27 juni 2015

huwelijk


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Linda die gisteren getrouwd is.
Ik heb een foto gebruikt die ze stuurde in de mail van de aankondiging.
Alles is gemaakt met creme en wit kaart karton, wat ik met Distress inkt Antique Linen heb bewerkt.
Ik heb allemaal stansen van Marianne Design gebruikt, namelijk LR0159, LR0238, LR0241, LR0344,  CR1211 en CR 1225.
Ik heb voor de voorkant de krul LR0344 gebruikt en als je die spiegelt krijg je een hartvorm.
De tekst is gemaakt met een stempel van Hero Arts 'to heart wedding".



Voor de achtergrond aan de binnenkant heb ik een stempel gebruikt van Joy 6410/0301 die ik gestempeld het met Distress Inkr Antique Linen, en daarna met kleurloze embossingpoeder heb bewerkt.


Het enverlopje aan de binnenkant om geld in te doen heb ik ook bewerkt met Distress Inkt en daarna heb ik op de bloem wat glitters gedaan.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge http://de-egel.blogspot.nl/2015/06/juni-challenge-6.html

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Schitterend mooie kaart Hetty en heel mooi ook de binnenkant met de stempel en embospoeder.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Prachtig trouwkaartje heb je gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan Hetty, superssss!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen