maandag 1 juni 2015

Vintage Bruiloft


Hallo allemaal,

Omdat ik eerst was geworden bij de challenge http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/05/uitslag-kic-challenge-58-moederdag.html, mocht ik deze keer gastdesigner zijn.
Deze keer is het thema Vintage/ Bruiloft.
Het plaatje en het designpapier dat ik gebruikt heb is van Studio Light.
De 3d roos is een plaatje van Marianne Design.
Natuurlijk heb ik weer het mooie hart LR0299 van Marianne Design gebruikt,en ook de ringen LR0238.
De tekst is een stempel van Joy.
Ik vind het nog altijd heel leuk om mee te doen met challenges, ik hoop jullie ook.
Met deze challenge kun je nog meedoen tot en met 6 juni.

Groetjes Hetty


1 opmerking:

  1. Mooie kaart hoor. En altijd als ik dit plaatje zie moet ik een beetje lachen, want ze lijkt precies op mij toen ik een jaar of 20 was, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen