dinsdag 28 juli 2015

geld of kadobon envelopjes


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik nog een paar kado envelopjes gemaakt.
Altijd gemakkelijk als je voor een verjaardag of een andere gelegenheid iemand geld wil geven.
Voor deze en die hieronder een stans gebruikt van Marianne Design LR0269 en een bloemstans van Kreaxions.
Het bruine design papier is van Joy vintage blok 6011/0102.


Het blauwe design papier is van Studio Light Janneke Brinkman design PPJBS17.


Deze en die hieronder zijn van een iets ander model.
Design Papier uit een blok van Action.
Tekststempel van Nicolle Verkooijen.


De geschulpte cirkel is geponst.


Deze laatste twee heb ik al eerder een keer gemaakt, maar nog niet geplaatst.
Gemaakt met design papier van Action.
Ik heb een stans gebruikt van Marianne Design LR0128 en een van Joy 6002/0444.


Mijn pedicure had deze onderste envelopjes gezien bij mij in de kraam en vroeg of ik voor haar wat wilde maken.
Dus daarom wat verschillende gemaakt.
Ik hoop dat ze in de smaak vallen.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Hallo Hetty
    Het leverd toch wat op, de creaties die je voor Sjoerd maak, nu heb je zelf ook een mooie opdracht binnen gehaald.
    ik vind je cadeau flopjes stuk voor stuk prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke cadeau-enveloppe Hetty!
    Altijd handig.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kadoenvelopjes, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen