zaterdag 11 juli 2015

Skate...


Hallo allemaal,

Ik had op Facebook gezien dat Hema stempels had van skaters.
Die moeten we hebben.
Samen met Annette heb ik deze kaarten gemaakt.
Geinspireerd door Pinterest.
Design papier komt uit een blokje van Action, en het andere deel hebben we gemaakt met een embossingfolder.


Bij deze hebben we de achtergrond gemaakt met een paar maskers en Distress Inkt Gathered Twigs en Antique Linen.
De skaters gestempeld en uitgeknipt en verhoogd opgeplakt de rest van de stempels direct gestempeld.
Vandaag sta ik  op de markt in Coevorden. Ik hoop dat er wel veel publiek komt vandaag, maar het wordt erg warm en dan geldt de spreuk 'vrouwen bloot, handel dood".
Ik hoop dat het mee zal vallen.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Ze zijn weer super leuk deze kaartjes en de onderste geweldig leuke achtergrond met de maskers en wat is het leuk he.
    Ik hoop dat ondanks de warmte jullie het heel leuk en gezellig hebben gehad.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen