zondag 5 juli 2015

Opkikkertje


Hallo allemaal,

Deze keer weer eens een opkikker kaartje.
Het patroon van het medicijn flesje heb ik uit de "Hobby Journaal gehaald.
Het plaatje is van Yvonne Creations CD10492.
Ik heb stempels gebruikt van Marianne Design EC0114 en CS0930.


Aan de binnenkant heb ik design papier gebruikt van Action, die ik met Distress Inkt Vintage Foto heb bestempeld met tabletten.
Deze kaart doet mee aan de challenge http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/06/uitslag-en-nieuwe-challenge-25-bij.html

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Hele leuke opkikkerkaart Hetty!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Hetty!! Ook je babykaartje hieronder is helemaal top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje zo met de medicijnfles. Mooi kaartje hoor.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat ziet dit er leuk uit zeg!
    Bedankt voor je deelname bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Ik dacht dat ik al had gereageerd. Nee dus, bij deze vind ik hem prachtig!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen