vrijdag 29 januari 2021

Aylin 26 jaar


Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn collega Aylin die morgen jarig is en 26 jaar wordt.
Ze heeft vandaag de kaart ontvangen, dus kan ik hem wel plaatsen.
Het model heb ik nagemaakt van een filmpje van Castella Creatief.
Ik heb een foto van haar eigen kat gebruikt.
Daarom heen een stans van Joy Crafts 6002/1599 en de leeftijd stans 6002/1173.
De bloem gemaakt met een stans van Kreaxions. En de naam is een stans van Marianne Design CR1513.
Het design papier dat is gebruikt heb is van Craft Sensations.


Aylin vindt de vilt dingetjes die ik maak zo mooi, dus heb ik voor haar een kat gemaakt, die moet dan lijken op haar eigen kat van de foto.
Ze vond het erg mooi, en daar doe je het tenslotte voor.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en een mooie vilten poes heb je voor aylin gemaakt . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty, via via ben ik op je blog terechtgekomen en na even rondgesnuffeld te hebben ben ik je gaan volgen. Een mooie kaart heb je met dit leuke model gemaakt en ook de vilten poes is een plaatje. Leuk dat je hem op haar eigen kat hebt laten lijken en mooi om een foto op je kaart te gebruiken. Echt een persoonlijke felicitatie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen