maandag 18 januari 2021

Tatjana 49 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik voor mijn collega Tatjana gemaakt, die vandaag jarig is.
Ze heeft 2 poezen en is daar heel blij mee.
Ik heb een kaart gemaakt met haar poezen.
De foto's van haar facebook pagina geplukt.
De poes op de voorkant van de kaart heb ik daar gemaakt omdat ie zo mooi in de camera kijkt.
Het design papier dat ik gebruikt heb is van Joy Crafts vintage paper block 6011/0102.
De mal van Studio Light StencilSL370 heb ik gebruikt om het model kaart te maken.
Voor de bloem en naam en leeftijd oranje cardstock gebruikt en de mallen van Marianne Design LR0545, Craft Emotions 115633/163, en Joy Crafts 6002/1173


Nog een paar pareltjes op de boog.


En achter de cirkel nog een paar teksten van Het Scrapbook Atelier en van Craft Emotions 130501/1707.
En een klein fotootje van haar andere poes.
Ze was blij met de mooie kaart.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Ohw... Wat een leuk idee om haar eigen poezen op de kaart te zetten.
    Je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi deze kaart Hettie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen