woensdag 6 januari 2021

Nieuwe kalender


Hallo allemaal,

Op het eind van het oude jaar ben ik altijd bezig met het pimpen van kalenders.
Want een nieuw jaar begint met een nieuwe kalender.
Ik heb er in totaal 4 gemaakt, dat is die inclusief die voor mezelf.
Deze bovenste voor een schoonzus en zwager, die van paarden houden.
Hiervoor heb ik de stans van Joy Crafts 6002/0483 gebruikt.
Het design papier had ik nog liggen, maar ik weet geen merk.
Iik heb ik nog een randje gemaakt met washi tape, om de naad in het papier te verdoezelen.
Voor het jaartal op al de drie kalenders heb ik de stansen van Stamp'in Up gebruikt.


Deze kalender heb ik beplakt met design papier van K&Company.
Ook hier heb ik weer washi tape gebruikt.
De hortensia heb ik gestempeld met het stempel hortensia van Different Colors.
Ik heb rechtstreeks op het design papier gestempeld, en daarna nog een keer op groen papier voor de blaadjes.
De bloemetjes heb ik gemaakt met de tang van Olba. die heb ik allemaal in 3 verschillende kleuren geponst, en daarna één voor één opgeplakt.


Deze derde kalender heb ik voor een vriendin gemaakt.
Zij wilde het graag in bruin en beige tinten.
Design papier van Craft Sensations gebruikt.
Ook weer washi tape voor het randje .
En de bloem gemaakt met de stans van Marianne Design COL1316.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten