dinsdag 2 februari 2021

Benno 49 jaar


Hallo allemaal,

Aan het begin van het jaar heb ik besloten om al mijn collega's een kaart te sturen met hun verjaardag. Omdat we elkaar hoogst waarschijnlijk dit jaar niet in levende lijve zullen zien. En al helemaal elkaar niet zullen feliciteren met de verjaardag en samen een gezellig koffie drinken op kantoor.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn teamleider die morgen 49 jaar wordt.
Je kunt hem uittekenen in een zwart/grijs pak, met stropdas. En hij houdt van fotograferen.
Voor deze kaart heb ik design papier gebruikt van Marianne Design PK9149.
Ook de mallen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design COL1434, COL1350 en CR1513.
De fototoestellen zijn een plaatje van TBZ504333.

Met deze kaart wil ik ook meedoen met de challenge https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2021/01/ruitjes-staan-centraal-bij-k.html

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Dat zullen de collega's prachtig vinden. Wie wil er nou niet zo'n mooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een chique felicitatie kaartje, leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen