zaterdag 20 februari 2021

Mayonne 60 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt.
Hij is bestemd voor Mayonne die morgen 60 jaar wordt.
Ze is schooljuffrouw en houdt van lezen, handwerken, wandelen en zingt in een koor.
Dit heb ik allemaal geprobeerd te verwerken in de kaart(boek).
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de stans van Precious Marieke PM10066.
Ik heb design papier gebruikt van Marianne Design PK9118 (schooltime).
De naam gemaakt met letters van Craft Emotions 115633/163.
De bloem gemaakt met een stans van Card Deco CDCCD10001 en de blaadjes  van Joy Crafts 6002/1314.


Om de volgende pagina's op de foto te zetten heb ik even een knijpertje gebruikt.
Hier de stansen gebruikt Marianne Design LR0690 ( breiwerk) en van Leanne Creatief 45.1499.
De muzieknoten van Yvonne Creations YCD10068


Op de laatste pagina's een plaatje van de schooljuf ( rechts) uit papierblok PK9118,
En links een foto uit haar jeugd.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten