zaterdag 13 februari 2021

bloemen


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt om mee te doen aan de challenge van https://de-egel.blogspot.com/2021/02/februari-challenge-114.html.
De kaart moet aan de speciale maten voldoen met een scetch en de kleuren roze, zwart en bruin.
Toevallig had ik nog een paar vierkante plaatjes van Marjoleine Zweed in de kleuren bruin en roze.
Daar heb ik op verder gewerkt met roze design papier van Craft Sensation.
Voor de afwerking heb ik nog een bloemetjes stans gebruikt van Marianne Design LR0537.

Knutselgroetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Leuk met deze plaatjes van marjoleine . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en rustige uitvoering van de challenge. Leuke bloemen zijn dit, ze doen het goed. Bedankt voor het meedoen van deze leuke sketchuitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty,
    wat een mooi en rustig kaartje. Ik houd daar van. Mooi de bloemen van Marjoleine Zweed. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen