maandag 18 april 2022

Een mooie dag


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt omdat ik nog mee wilde doen met de challenge van Marianne Design.
Hier  moest een kaart gemaakt worden volgens de sketch.
Ik heb voor deze kaart  allemaal producten gebruikt van Marianne Design.
Het design papier PK9174.
Het plaatje komt uit het vel MB0191.
Verder heb ik de volgende stansen gebruikt; COL1504 blaadjes, COL1505 bloemetjes en LR0747 de vlinder.
De tekst is ook van Marianne Design CS1087.
Ik doe mee met de challenge; http://mariannedesign.blogspot.com/2022/04/challenge-292.html.

Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Hetty!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie paarse/blauwe bloemetjes en mooie vlindertje
    leuk verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Sketch" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, ik had deze van jou gemist! Je hebt een leuke kaart gemaakt met de sketch en het mooie plaatje. De bloemen en vlinder maken het helemaal af! Nog een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de “Sketch” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! hele mooie kleur blauw heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige uitvoering van de sketch Hetty,
    Bedankt voor het meedoen,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen