zondag 17 april 2022

Vrolijk Pasen

,

Hallo allemaal,

 Allereerst wil ik jullie allemaal hele fijne paasdagen wensen.
Ik heb deze kaarten gemaakt voor mijn collegs's, Het waren er in totaal 25 stuks.
Ik heb hierbij de stans van de kip van Gummiapan; origami rooster D180512 gebruikt.
Bij deze kaart uit orange/geel design papier van Craft Sensations gestanst, en op een zwarte cirkel geplakt. Daarna op een craft kaartje.
De stans vrolijk pasen is van Crealies CLTS39.



Bij deze kaart de kip gestanst in zwart, en de binnenste vlakjes geel van de vorige kaart gebruikt voor de invulling.
De tekst "vrolijk Pasen" is van Marianne Design CS1001.


Bij deze kip hetzelfde principe als de vorige kaart.


Bij deze kaart de kip uit gekleurd design papier gestanst.
De tekst met goud embossing poeder bewerkt.
Het zwarte karton op een gele kaart geplakt, wat niet zo goed te zien is op de foto


Hier weer een zwarte kip met een andere kleurstelling.


Leuk hoe dat er elke keer anders uitziet.


Hier de zwarte cirkel op geel geplakt.

Geniet van deze mooie dagen.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Mooi hoor al die verschillende kippen, volgens mij kun je geen kip meer zien.

    BeantwoordenVerwijderen