zondag 24 april 2022

Opkikker


Hallo allemaal,

Ik ben wat bezig om mijn voorraad kaarten aan te vullen.
Dus ook nog maar weer eens een opkikker kaartje gemaakt.
Voor deze kaart heb ik allemaal producten van Marianne Design gebruikt.
Het design papier komt uit 2 verschillende blokken, PK9174 en PB7056.
Verder heb ik de volgende stansen gebruikt; LR0677 kaartmodel, LR0745 lieveheersbeestjes en CR1316 de tekst opkikker.
Verder heb ik nog de stempel en de stansen van de kikkertjes EC0186 gebruikt.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van Marianne Design; 
                 http://mariannedesign.blogspot.com/2022/04/challenge-293.html.

                                                         Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. super leuke opkikker kaart
    bedankt voor de deelname aan deze ronde challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hier kikkert een mens zeker wel van op. Wat een gezellige vrolijke kaart Hetty. Leuke kleuren en mooie invulling van de vakjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "Ronde kaart" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar wordt je vast snel beter van als je die kaart krijgt.
    Leuk geworden Hetty.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke opkikkerkaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze ronde opkikkerkaart
    Leuk dat je meedoet met de “Ronde kaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vrolijke kaart met kikkertjes!
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen