woensdag 22 oktober 2014

Happy Birthday


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn tante die morgen jarig is.
En ik heb ook een soortgelijke kaart gestuurd naar mijn schoonzus die morgen ook jarig is en 70 jaar wordt.
Helaas was ik vergeten die op de foto te zetten.
Voor deze kaart heb ik glanskarton gebruikt en daar heb ik aan de rand gestanst met Marianne Design mal LR0202. Deze beinkt met Distress inkt Seedless preserves.
Aan de binnenkant design papier geplakt van Action.
Daarna de tekst erop gestempeld met dezelfde Distress Inkt.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, Hetty.
    Mooie tekst stempel.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty. Wat een leuke kaart. Dit plaatje is heel erg mooi en het past zo leuk bij deze mal. Goed en leuk bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen