woensdag 29 oktober 2014

oude kaarten.......???


Hallo allemaal,

Ik heb deze week vrij genomen om te knutselen. Nu was ik op zoek naar iets en dus de hele kast op de kop.....
Maar niet gevonden. Dus bedacht ik dat ik eens weer moet opruimen, om orde te scheppen in de chaos.
Toen kwam ik nog een vergeten pakketje tegen met door mij gemaakte kaarten uit een ver verleden.
Ik vond ze nog wel leuk en besloot ze in mijn kaarten doos te doen en hier nog even te laten zien.
Ik weet dus niet meer welk materiaal is gebruikt.


Deze is gemaakt met een vormkaart.


Deze had ik zelf zo geknipt volgens een patroon.


Deze is gemaakt met een stofje. En er is thee ingestopt.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Leuk om dat dan weer eens terug te zien. Waarschijnlijk had je hier ook nog geen stansmachine? en moet je kijken, toch mooie kaarten.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    Wat leuk deze oude kaartjes ze zien er ook nog heel leuk uit .
    Lijkt me heerlijk zo,n knutsel week
    geniet ervan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen