vrijdag 3 oktober 2014

mannenkaart


Hallo allemaal,

Ook deze kaart heb ik gemaakt voor de kraam van Sjoerd.
Het plaatje is van Yvonne Creations.
Wat restjes papier gebruikt en een stans van Nellie Snellen.
Nog een paar pareltjes en de kaart is klaar.
Beetje simpel, maar een mannenkaart heeft soms niet zoveel nodig.
Ik maak de kaarten als voorbeeldkaarten voor de kraam van Sjoerd, zodat hij zijn materialen verkoopt. 
Dus hij verkoopt niet de kaarten voor mij.
Het materiaal voor de kaarten krijg ik van hem.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. nou ik vind de kaart toch mooi bedacht.
    gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart en een blog heb je ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hij is weer leuk hoor .
    Wat een leuke stans is dat ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen