vrijdag 31 oktober 2014

kruissteek......??!!


Hallo allemaal,

Deze twee in kruissteek geborduurde kaarten vond ik ook nog onder in de kast.
Ik weet nu ook wel hoe ze daar gekomen zijn.......ik vond ze toen gewoon te mooi om te verkopen.
En inderdaad toen waren er nog geen stansmachines dus sneed en knipten we nog alles zelf.
Vandaar dat ik toen ook een paar kaarten geborduurd heb.


Voor de bloemetjes heb ik ponsen gebruikt.
Het papier verkochten ze toen bij kruidvat kan ik mij nog herinneren.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Hetty!
    Ja , haast te mooi om te verkopen of te versturen!
    greotjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat leuk om dit te zien Hetty, dit deed ik vroeger ook, goed bewaren hoor, ze zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen