vrijdag 27 september 2013

Happy Birthday


Hallo allemaal,
 
Ten eerste wil ik mijn nieuwe volgers Karin en Renate verwelkomen.
Fijn dat jullie volger zijn geworden, ik hoop dat we elkaar weer kunnen inspireren.
 
Het is al weer een paar weken geleden dat ik deze kaart gemaakt heb.
Ik had hem gemaakt voor mijn vriendin Yvonne.
Ik wist niet zeker of ze hem had ontvangen, vandaar dat ik hem nu pas plaats.


Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van Action.
Het zijn zulke mooie blokken met papier.
Stans en patronen karton 25cm x 25cm.
Het groene stip papier komt uit een ander blokje van Action.
Voor de binnenkant van de kaart heb ik het patroon gebruikt van http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/, bedankt Monique!
De tekst in de binnenkant is van Impression Obsession.
Vlinderstansjes van Marianne Design gebruikt.

 
Op de voorkant heb ik gestempelde rozen van Studio Light geplakt.
Welke ik heb ingekleurd met Derwent potloden.
De vlindermal van Joy en een taartrondje gebruikt.
De tekst "hello girlfriend'is van Aud Design en Happy Birthday is een oud stempeltje zonder merk.
Lint om de kaart dicht te knopen en nog een paar pareltjes.
Met deze kaart wil ik meedoen met;
Met het thema 'Feest".
Alvast een fijn weekend.
 
Groetjes Hetty
 

2 opmerkingen: