dinsdag 10 september 2013

liftchallenge


Hallo allemaal,

Vandaag had ik even geen inspiratie en toen bedacht ik dat ik nog wel met de liftchallenge mee kon doen.
Dus heb ik deze poging gedaan.
Ik zit momenteel even een beetje in een dip, want ik heb een steenpuist in mijn oor, die behoorlijk pijnlijk is.
De arts heeft gisteren geprobeerd om hem open te maken, maar dat is niet gelukt.
Nu heb ik een zware kuur gekregen, waardoor ik nu ook nog aan de diarree ben.
Maar genoeg geklaagd nu de kaart.


Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van stansen van Joy.
Stempels van Different Colors, Kars, Inkadinkado en Hampton Art.
Achtergrondpapier van Marianne Design.
Ik heb gestempeld en gesponst met inkt van DC purple red.
Ik doe dus mee met;  http://liftchallenge.blogspot.nl/

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Sterkte Hetty! Dat klinkt zeer vervelend. Maar het heeft zo te zien geen effect op je kaartenmakerij. Wat een leuk en gezellig kaartje! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie kleurtjes gebruikt en wat een leuk thema! Cake, koffie en thee... En dat label ook al zo gaaf! Fijn d at je meedoet met de Liftchallenge!
    En veel sterkte, het klinkt heel naar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleurencombi vind ik echt tof. En zo leuk dat de tag er uit kan. Erg leuk gedaan samen met het thee thema, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen