zaterdag 14 september 2013

Vintage in 3-d


Hallo allemaal,

Omdat ik de vorige challenge bij Nadia had gewonnen mag ik deze keer gast-desiner zijn.
Er moet een vintage kaart gemaakt worden met een 3-d plaatje erop.
Ik vond in mijn voorraad nog een knipvel van Studio Light met een leuk vintageplaatje in 3-d.
Het achtergrondpapier komt uit een blok van Action net als de roos rechtsonder, het label onder en boven  de stans en het rode en witte randje.
De gebruikte stans is van Joy.
Ga allemaal kijken bij; http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/  en doe ook mee, dat kan nog tot 26 september a.s.

Groetjes Hetty


4 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Hetty, jij kan dit wel goed hoor, vintage kaarten maken, je hebt er een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt Hetty, ik vind hem supermooi, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty, Wat een prachtige kerstkaart heb je met de leuke mal gemaakt. Ook een leuk idee de groene kleur. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen