woensdag 18 september 2013

Label aan fruitmandje


Hallo allemaal,

Dit keer even een klein berichtje.
Deze fruitmand met label had ik vorige week voor mijn zieke collega gemaakt.
Vandaag keek ik de blogs die ik volg langs en zag dat ik op nummer 1 stond bij de top 3 van http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/
Nu mag ik daar weer gastdesiner zijn. Heel leuk!
Op dit moment ben ik bezig om verjaardagskaartjes te maken voor twee vriendinnen.
Deze kaarten kan ik nog niet laten zien.

Groetjes Hetty


5 opmerkingen:

  1. Superschattige label heb je gemaakt. Mooie stempel ook. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi labeltje! &super dat je gast designer mag zijn! Gefeliciteerd :)

    Liefs van De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt leuk zo,n labeltje aan de fruitmand .
    mooi gedaan .
    En gefeliciteerd met je top 1 plekkie.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen