zaterdag 7 september 2013

Zomer.........hoelang nog?

Hallo allemaal,
Hebben jullie vandaag ook regen gehad?
Wij vanmiddag wel een buitje.
Volgens de buienradar zou het hier vanavond ook slecht worden, maar tot nu toe valt het mee.
Op deze kaart lijkt het nog wel zomer.
Lekker genieten in je tuin of op je balkon, wat is er nu fijner?
Het plaatje had ik al geknipt liggen, een restje van een oud knipvel.
Het achtergrondpapier is uit een blokje van Action.
De tekst van Joy.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge van;
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2013/09/kic-challenge-15-zomer.html
Groetjes Hetty

8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Vanmorgen vroeg een paar spetters en vanmiddag was het gewoon warm .hoop dat het morgen ook nog mooi is want dan zijn we vrij ????
    Je kaartje past dus prima bij het weer lekker zomers .
    Hij is weer erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Hetty en hier hebben we geen druppel regen gehad maar de temperatuur was vandaag wel lekker.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hetty, hier is het ook droog geweest, van mij mag het gaan winteren ik ben de warmte zat.
    Je kaart is wel héél mooi geworden,dat wel, succes met de challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hetty,

    Het heeft hier gehoost! Maar daar had ik ook om gevraagd na al dat zand van mijn overboerman...
    Op dit moment hoost het weer maar het land mag het wel hebben.
    Ik vind jou kaart helemaal super..ik krijg er een relaxed gevoel van..hihihi
    Leuk dat je mee doet aan de KIC Challenge.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hetty. Wat een leuke zomers kaartje. Je hebt een mooi plaatje gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Hetty,
    Het is een heel mooi kaartje geworden.
    Hier regent het vanmorgen ik heb geen kaartje gemaakt heb vandaag mijn vest afgemaakt.
    gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met recht een Zomers kaartje! Jammer dat het regent hier ;)
    dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Hetty, heerlijk zomers! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen