donderdag 26 september 2013

kerst??


Hallo allemaal,

Gisteren heb ik deze kaarten gemaakt.
Ik had geen tijd meer om ze te plaatsen, want ik was bezig met iemand helpen om een boek voor iemand te maken.
Toen we daarmee klaar waren was het bedtijd voor mij.


Vanmorgen weer vroeg opgestaan om mijn kaarten te plaatsen.
Bij deze kaarten heb ik gebruik gemaakt van het ster stempel van Different Colors.
Achtergrond papier is van Marianne Design, een een strookje uit mijn restjes doos.
tot slot nog een paar ster-pareltjes.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. leuk gedaan Hetty!
    ik kan me er nog niet echt toe zetten.....aan die kerstkaarten.....
    maar als ik deze zie , inspireert het wel!!
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty,
    wat weer een serie mooie kaarten heb je weer in elkaar gefreubeld. Ik blijf me verbazen hoeveel je maakt...
    Gefeliciteerd met in het zonnetje bij een hoop inspiratie blog!!!!!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag dat je het zonnetje bent geworden bij EHI, en kon het niet laten om even bij je te komen spieken. Je maakt erg leuke kaarten, en ben je meteen gaan volgen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Hetty, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen